نمایندگی نصب کولرگازی در اصفهان

مجموعه فنی مهندسی مستر پکیج دارای نمایندگی نصب و تعمیر کولرگازی اصفهان ، آماده ارایه خدمات در زمینه نصب و تعمیر کولرگازی در محدوده شهر اصفهان می باشد.

مجموعه مستر پکیج به نشانی اینترنتی www.mrpakeyg.com  و به شماره تلفن همراه 09132945712 آماده ارایه خدمات در زمینه نصب و تعمیر کولرگازی ایران رادیاتور،نصب و تعمیر کولرگازی گری،نصب و تعمیر کولرگازی مدیا،نصب و تعمیر کولرگازی هایسنس،نصب و تعمیر کولرگازی اجنرال،نصب و تعمیر کولرگازی ال جی،نصب و تعمیر کولرگازی بوش،نصب و تعمیر کولرگازی جنرال،نصب و تعمیر کولرگازی جنرال مکس،نصب و تعمیر کولرگازی جنرال گلد،نصب و تعمیر کولرگازی ایوولی،نصب و تعمیر کولرگازی زانتی،نصب و تعمیرکولرگازی یونیوا و … می باشد.

نمایندگی نصب کولرگازی در اصفهان

با اینکه نصب کولرگازی یک کار تخصصی است اما شما مخاطب گرامی که این مقاله را مطالعه میکنید تاحدودی می توانید با اقدامات ابتدایی نصب کولرگازی در اصفهان آشنایی پیدا کنید.

شماره تلفن نمایندگی نصب کولرگازی در اصفهان:09132945712

برای آشنایی کاربران محترم با مراحل نصب کولرگازی در اصفهان ،هریک از این مراحل را به اختصار شرح خواهیم داد:

مراحل نصب کولرگازی

1) بازرسی محل:اولین کاری که برای نصب یک کولرگازی انجام میشود بررسی محل نصب برای پیدا کردن بهترین مکان مناسب جهت نصب کولرگازی است.یک نصاب حرفه ای مکانی را برای نصب کولرگازی انتخاب می کند که از نظر کارایی بهترین راندمان را برای مشتری داشته باشد.به عنوان مثال اگر محل نصب کولرگازی به صورت مستطیلی باشد بهترین حالت برای نصب کولرگازی این است که کولر گازی در طول محل مورد نظر نصب شود تا پرتاب باد آن همه مکان مورد نظر را پوشش دهد.
یا اگر مشتری ، کولرگازی را برای سالن خریداری کرده است در صورت امکان بهتر است در جایی از سالن نصب شود که حتی الامکان روبروی درهای اتاقهای خواب باشد تا اتاق های خواب را هم تاحدی خنک کند.
پس از اولویت اول که پیدا کردن بهترین مکان برای نصب کولرگازی از نظر راندمان و کارایی بود ، اولویت بعدی در نصب کولر گازی پیدا کردن جایی است که از نظر زیبایی مورد قبول باشد.
ممکن است کولرگازی در جایی از ساختمان نصب شود که نیاز به لوله کشی طولانی و پر پیچ و خم داشته باشد که این کار از نظر زیبایی چندان جالب نیست.حتی المقدور کولرگازی باید در محلی نصب شود که لوله ها در دید نباشد.

نمایندگی نصب کولرگازی اصفهان
نمایندگی نصب کولرگازی اصفهان

2) تشخیص لوله ها و کابل های برق (در هنگام نصب کولرگازی در اصفهان) :

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید،هنگام نصب کولرگازی لوله های مختلفی از قسمت های مختلف ساختمان (مانند اتاق خواب ها و سالن) همراه با کابلهای برق در کنار هم روی پشت بام یا در تراس بیرون آمده اند.برای موقع نصب اسپیلیت در اصفهان بتوانیم بفهمیم که کدام لوله و کابل برقی که از پشت بام بیرون آمده است مربوط به کدام قسمت از ساختمان است، دوراه وجود دارد:

اول اینکه با فوت کردن درون لوله های مسی میتوان تشخیص داد کدام لوله مربوط به چه قسمتی از ساختمان است.
راه حل دوم این است که دو رشته کابل برقی را که کنار لوله های مسی قراردارد را توسط سیم لخت کن ،لخت کرده و به یکدیگر اتصال می دهیم سپس سردیگر این دورشته را روی پشت بام توسط بازر (یا بیزر) مولتی متر دیجیتال به راحتی پیدا میکنیم.

نمایندگی نصب کولرگازی اصفهان
نمایندگی نصب کولرگازی ایران رادیاتور اصفهان

3 ) نصب براکت پنل داخلی کولرگازی اسپلیت

بعد از انجام مراحل بالا نوبت نصب براکت پنل داخلی کولرگازی است. ابعاد و اندازه های براکت های نصب کولرهای گازی با مارک ها و مدل های مختلف ،متفاوت می باشد.از همین روی ابتدا باید براکت نصب پنل داخلی کولرگازی را طوری بر پشت پنل داخلی جایگذاری کنیم که جای قفل های براکت نصب و پنل دقیقا روبروی هم باشند.

پس از جایگذاری براکت نصب بر روی پنل داخلی باید ابتدای لوله های مسی پنل داخلی اسپلیت را بر روی براکت نصب نشانه گذاری کنیم.

سپس براکت نصب پنل داخلی را با توجه به لوله هایی که از قبل داخل دیوار جایگذاری شده توسط حداقل 4 عدد پیچ و رولپلاک قوی بر روی دیوار نصب نماییم.

نمیاندگی نصب کولرگازی اصفهان
فهرست
تماس