نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان ☎️ 09132945712

نمایندگی خدمات پس از فروش  ایران رادیاتور اصفهان (مستر پکیج) به کد نمایندگی 311f120 دارای مجوز نصب و تعمیر محصولات ایران رادیاتور در زمینه پکیج ایران رادیاتور، کولرگازی ایران رادیاتور ، رادیاتورهای پره ای و پنلی و حوله خشک کن های ایران رادیاتور و داکت اسپلیتهای ایران رادیاتور می باشد.

آموزش راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

توضیح کامل خطاهای پکیج ایران رادیاتور به همراه رفع اشکال

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور به دلیل افت فشار (خطای 40/70 یا خطای E1)

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران پکیج دیواری با آن مواجه هستند هنگامی است که فشار آب سیستم گرمایشی کاهش یافته و پکیج ایران رادیاتور روشن نمی شود.

در این صورت در پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل های E , B , M که برد آنها آنالوگ هست و خطاهای پکیج را به صورت ترکیبی از چراغها نمایش میدهند،چراغهای سبزرنگ 40 و 70 به طور همزمان شرع به چشمک زدن می کنند.

 این خطا در پکیج های ایران رادیاتور با برد دیجیتال به صورت خطای E1 روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.

خطای 40 70 یا E1 در پکیج های ایران رادیاتور نشان دهنده کمبود آب در مدار گرمایشی و شامل رادیاتورها و مبدل اصلی می باشد.

از آنجایی که فشار آب در داخل مدار گرمایشی حد اقل باید 0.5 بار باشد تا هنگام روشن شدن شعله پکیج آسیبی به مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور و سایر قطعات وارد نشود،در صورت افت فشار مدار گرمایش به کمتر از 0.5 بار ، برد پکیج ایران رادیاتور اجازه روشن شدن مشعل را صادر نمی کند و دستگاه با خطای کمبود فشار پکیج مواجه می شود.

رفع اشکال : 

برای رفع این مشکل شیر کوچکی که در زیر بدنه پکیج ایران رادیاتور قرار دارد و به شیر پرکن  معروف است را باید در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

پای دستگاه پکیج دیواری بایستید و بلافاصله بعد از این که عقربه فشار آب میران 1.5 بار را نشان داد شیر پرکن را در جهت عقربه های ساعت ببندید.

*در صورتی که شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور بسته نشود فشار مدار گرمایش از 3 بار فراتر رفته شیر اطمینان پکیج عمل کرده و از شلنگ تخلیه پکیج ایران رادیاتور آب خارج می شود که در این صورت ممکن است موجب خسارت شود.

*در صورتی که مراحل فوق را انجام دادید ولی پکیج ایران رادیاتور هنوز هم با خطای 40/70 با E1  مواجه است جهت رفع مشکل با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اصفهان به شماره تلفن 09132945712 تماس بگیرید.

خطای 70/80 یا E2  پکیج ایران رادیاتور

یکی دیگر از ایرادات شایعی که کاربران پکیج ایران رادیاتور با آن مواجه هستند خطای 70/80 در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور مانند مدلهای M24FF , M24CF , E24FF , BM24FF یا خطای E2 در پکیج های ایران رادیاتور مدل دیجیتال مانند L24FF , L28FF و L36FF  می باشد.

این خطاها به دلیل تشکیل نشدن صحیح شعله رخ می دهند. به زبان ساده هرگونه ایرادی که باعث شود شعله تشکیل نشود یا شعله تشکیل شود ولی پایدار نماند باعث خطای 70/80 یا E2  در پکیج های ایران رادیاتور می شود.

راهکار : 

اولین دلیل که باعث خطای شعله در پکیج های ایران رادیاتور می شود ، قطع بودن گاز ساختمان است.

اگر گاز ساختمان قطع باشد یا دسته شیر گاز اصلی کنتور گاز،دسته شیر گاز اصلی ساختمان ، دسته شیر گاز پکیج بسته باشد خود کاربر میتواند این ایرادات را بر طرف نماید.

اما اگر عدم تشکیل شعله به علت دلایل مذکور نباشد علت آن می تواند خرابی برد ، خرابی شیر گاز پکیج ، خرابی جرقه زن یا میله یون ، تنظیم نبودن فشار حد اکثر و حداقل شیرگاز پکیج ، گرفتگی منافذ برنر پکیج و … باشد.

اگر خطای 70/80 یا E2 پکیج ایران رادیاتور پس از اطمینان از وصل بودن گاز ساختمان تا شیرگاز پکیج برطرف نشد لطفا برای تعمیر پکیج با متخصصان ما در نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان به شماره تماس 09132945712 تماس حاصل نمایید.

خطای 40/60/80 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ – خطای E51 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال

از دیگر خطاهای عمده ای که در پکیج های دیواری ایران رادیاتور ظاهر می شود ، خطای مربوط به تهویه پکیج می باشد.

اگر به هر دلیلی خروج مخصولات احتراق مانند مونوکسید و دی اکسید کربن و بخار آب از پکیج به فضای آزاد مانند پشت بام یا حیاط یا بالکن تخلیه نشود یا هوای کافی از فضای آزاد به داخل پکیج حهت سوختن گاز وارد نشود ، پکیج ایران رادیاتور با خطای تهویه مواجه می شود.

در پکیج های ایران رادیاتور مدل آنالوگ خطای تهویه به صورت چشمک زدن چراغ های 40/60/80 و در پکیج های ایران رادیاتور مدل دیجیتال این خطا به صورت E51 برروی صفحه نمایش پکیج نمایش داده می شود.

 از مهمترین علل خطای تهویه در پکیج ایران رادیاتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گرفتگی مسیر دودکش
خرابی فن
خرابی پرشر هوا
خرابی برد پکیج
عدم ورود هوای کافی به محفظه احتراق پکیج
خرابی یا گرفتگی ونتوری فن
اتصالی در سیمهای ارتباطی برد با فن و پرشر هوا

راهکار : 

مسیر دودکش را چک کنید

از داشتن کلاهک H اطمینان حاصل نمایید

برای رفع سایر ایرادات با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان به شماره 09132945712 تماس بگیرید.

خطای 40/60/70 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا خطای E50 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال

این خطاها در پکیج های ایران رادیاتور به ندرت ظاهر می شوند اما از عوامل به وجود آمدن این خطاها به شرح زیر است:
وصل بودن کنتاکت های پرشر هوا به دلیل خرابی پرشر
خرابی برد پکیج
گرفتگی در مسیر ونتوری و شیلنگ واسط بین ونتوری و پرشر هوا
محبوس شدن هوا در مجموعه پرشر و ونتوری
روشن بودن دایم فن به دلیل خرابی برد پکیج

کاربر پکیج ایران رادیاتور برای بررسی و رفع عیب خطای 40/60/70 یا خطای E50 پکیج ایران رادیاتور فقط می تواند مسیر دودکش را بررسی کند و از هرگونه تعمیر دستگاه جدا خودداری نماید و با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان به شماره تلفن 09132945712 تماس حاصل نماید.

کاربر پکیج ایران رادیاتور از بین موارد بالا فقط می تواند مسیر خروجی دودکش پکیج را از لحاظ گرفتگی (مانند ورود پرنده به داخل دودکش )بررسی و رفع عیب نماید.در غیر اینصورت از بررسی و تعمیر موارد دیگر جدا خودداری کنید و با نمایندگی خدمات ایران رادیاتور اصفهان به شماره تلفن 09132945712 تماس بگیرید.

خطای 40/70/80 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا خطای E81 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال

این خطاها در پکیج ایران رادیاتور به دلیل عمل کردن سنسور حد (ترموستات حد) است.به طور اختصار ترموستات حد دقیقا مانند یک سوییچ عمل می کند و وظیفه آن این است که هنگامی که دمای مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور به دلایل مختلفی از دمای درج شده بر روی ترموستات حد بالاتر برود، تیغه های فلزی این سوییچ به دلیل بالارفتن دما از یکدیگر فاصله گرفته و ترموستات حد قطع می شود و بدین طریق برد متوجه می شود که دمای مبدل اصلی پکیج بالاتر از حد مجاز است و اجازه روشن شدن شعله را نمی دهد.

علت خطای گرم شدن بیش از حد پکیج ایران رادیاتور:
خرابی پمپ
خرابی شیر سه طرفه در پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور
بسته بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور در زیر پکیج یا شیرهای رادیاتورها
خرابی ترموستات حد
خرابی سنسور دمای رادیاتور 
خرابی سنسور دمای آب گرم مصرفی
وجود هوا در مدار گرمایشی و عمل نکردن ایرونت پمپ به دلیل بسته بودن یا خراب بودن

مشتری محترم میتواند پس از اطمینان از باز بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور،اطمینان از باز بودن شیرهای کلکتور گرمایشی ساختمان و اطمینان از باز بودن شیرهای رادیاتور ها در صورت برطرف نشدن خطای 40/70/80 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا خطای E81 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال با نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور اصفهان 09132945712 تماس حاصل نماید.

خطای 50/60 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا خطای E31 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال

این خطاها در پکیج ایران رادیاتور مربوط به سنسور دمای گرمایش می باشد.این نوع سنسور ها در دونوع مستغرق(غرق شده در آب) یا جداری در پکیج های ایران رادیاتور وجود دارند.

سنسور دمای پکیج ایران رادیاتور eco24ff
سنسور دمای پکیج ایران رادیاتور m24ff

این نوع سنسورها تنها از یک مقاومت الکتریکی متغیر نسبت به دما تشکیل شده اند و هیچ پیچیدگی خاصی ندارند.نام انگلیسی این سنسورها  به اختصار NTC یا (NEGATIVE TEMPERATURE COAFFICIENT)  به معنای ظرفیت حرارتی منفی است.یعنی اگر دمای اطراف این نوع مقاومت افزایش یابد مقاومت آنها کاهش میابد و اگر دمای اطراف آنها کاهش یابد مقاومت آنها افزایش میابد.
اگر مقاومت سنسور دمای پکیج ایران رادیاتور در دمای محیط (25 درجه سانتی گراد ) توسط اهم متر اندازه گیری شود باید عددی بین 9 تا 11 کیلو اهم نشان داده شود.اعداد بالاتر یا پایینتر از این رنج نشان دهنده خرابی ان تی سی پکیج ایران رادیاتور است.
خطای 50-60 پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ یا خطای E31 پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال نشان از اتصال کوتاه بودن ان تی سی پکیج دارد و بدین معنی است که مقاومت مانند یک سیم عمل میکند و هیچ عکس العملی نسبت به دمای اطراف از خود نشان نمی دهد.
اگر در پکیج ایران رادیاتور با این خطاها مواجه شدید با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اصفهان به شماره 09132945712 تماس بگیرید.

لیست قیمت قطعات پکیج ایران رادیاتور
فهرست
تماس